Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

Το πρωί που ξύπνησα, βγήκα στο μπαλκόνι και είδα πόσο φωτεινός ήταν ο ήλιος. Έτσι αποφάσισα να φάω ένα υγιεινό πρωινό και να πάω μια βόλτα στο ορεινό χωριό, που έβλεπα από το σπίτι μου.

ΗΛΙΑΣ Χ.

Στο βουνό είναι ο ήλιος πιο φωτεινός, γιατί είναι ορεινή περιοχή. Οι άνθρωποι τρώνε υγιεινές τροφές, γιατί τις καλλιεργούν μόνοι τους. Όμως υπάρχουν και μαγαζιά που έχουν φτηνά τρόφιμα. Στα βουνά υπάρχουν και πολύ επικίνδυνες αρκούδες.
ΚΛΕΑΝΘΗΣ

Μια  ωραία  φωτεινή μέρα πήγαμε στο ορεινό μας χωριό, το  Σέλι.
Εκεί στο σπίτι η μητέρα μου μας έκανε να πιούμε φυσικό χυμό πορτοκάλι, που ήταν πολύ νόστιμος και υγιεινός.
Το απογευματάκι πήγαμε περίπατο στην κορυφή του βουνού και από κει είδαμε την επικίνδυνη χαράδρα.
ΦΩΤΕΙΝΗ

Μια φορά σε ένα ορεινό χωριό έμενε ένα αγοράκι. Κάθε νύχτα έβλεπε στον κάμπο ένα πολύ φωτεινό σπίτι, ήταν μια εκκλησία, που έκαναν αγρυπνία ταπεινοί πιστοί. Ζητούσε από την μαμά του να πάει κι αυτός εκεί. Αλλά η μαμά του τού απαντούσε  ότι δεν μπορούν, γιατί πρέπει να διασχίσουν  το βουνό βράδυ κι είναι πολύ επικίνδυνο, γιατί είναι σκοτεινό.
ΓΙΑΝΝΗΣ

Με την οικογένειά μου την Κυριακή πήγαμε σε ένα ορεινό χωριό. Το καλοκαίρι παραθερίζουν πολλοί εκεί, γιατί είναι υγιεινό το κλίμα. Σε ένα επικίνδυνο μονοπάτι  που πήγαμε για πεζοπορία, ο φωτεινός ήλιος μας ζέσταινε.
ΚΛΑΙΡΗ

Το χωριό μου
Το καλοκαίρι που μας πέρασε ήμασταν στο χωριό μου. Αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε έναν επικίνδυνο και σκοτεινό δρόμο, με την αδερφή μου, για να πάμε στην πλατεία.  Περάσαμε από το σπίτι του φίλου μας, του Γιώργου. Ήταν πολύ φωτεινό το σπίτι του. Τον ρωτήσαμε αν θέλει μαζί μας. Όμως δεν μπορούσε να έρθει μαζί μας. Θα έτρωγε ένα υγιεινό δείπνο. Οι διακοπές μας σε αυτό το ορεινό χωριό ήταν υπέροχες.
ΑΝΔΡΙΑΝΑ

Μια φορά εγώ και η οικογένεια μου πήγαμε σε ένα ορεινό χωριό. Ο αέρας ήταν υγιεινός. Το ξενοδοχείο ήταν φτηνό. Ο ιδιοκτήτης ήταν ένας υπεύθυνος και ταπεινός άνθρωπος. Στο διπλανό δωμάτιο ήταν μια οικογένεια με τα παιδιά της. Κάναμε παρέα μαζί τους.  Μια μέρα πήγαμε μαζί τους  στο δάσος. Εκεί μας κυνήγησε ένα ανεύθυνος και επικίνδυνος άνθρωπος.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Μια μέρα εγώ και με τους  γονείς μου αποφασίσαμε να μείνουμε σε ένα ξενοδοχείο. Ο  δρόμος είχε επικίνδυνες στροφές. Όταν φτάσαμε στην αυλή του ξενοδοχείου είδαμε ένα ορεινό τοπίο. Το βράδυ ήταν πολύ σκοτεινά. Το πρωί ήρθε το πρωινό μας. Ήταν πολύ υγιεινό.
ΙΩΑΝΝΑ

Το Σαββατοκύριακο θα πάμε σε ένα ορεινό χωριό. Εκεί το βράδυ είναι πολύ σκοτεινά και έχει ελάχιστες φωτεινές πινακίδες. Τρώμε πάντα πολύ υγιεινά και οι ταβέρνες είναι πού φτηνές.  Το απόγευμα πηγαίνουμε πεζοπορία σε επικίνδυνα μέρη, αλλά υπεύθυνος για μας είναι ο μπαμπάς. Όλοι οι άνθρωποι εκεί είναι ταπεινοί και καλοί.
ΗΛΙΑΣ ΟΙΚ.

Μια μέρα ο φωτεινός ήλιος έλαμπε σε ένα μικρό σπίτι στο οποίο ζούσε η μαμά, ο μπαμπάς και τα δυο παιδιά.
Το βράδυ τα παιδιά ήθελαν να πάνε στο δάσος μια βόλτα.  Η μαμά απάντησε «όχι», αλλά τα παιδιά ξαναείπανε να πάνε στο δάσος. Η μαμά τα άφησε αλλά είπε: «Θα είσαι υπεύθυνος για τον μικρό». Έτσι κι έγινε.
Πήγαν στο δάσος και ο μεγάλος αδερφός μάζευε λουλούδια και δεν κοιτούσε το μικρό και απομακρύνθηκε πολύ.  Πέρασε από σκοτεινούς δρόμους αλλά δεν το βρήκε. Τότε ο μεγάλος γιος αποφάσισε να γυρίσει. Γύρισε στο πανέμορφο σπίτι και είπε όσα συνέβησαν. Η μητέρα και ο πατέρας θύμωσαν πολύ και τον είπαν ανεύθυνο.
Τότε ξύπνησε ο μεγάλος γιος στο σαλόνι κι ήταν όλα καλά. Όλα αυτά ήταν ένα όνειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΣΕΛΙ
Το Σέλι είναι ένα ορεινό χωριό με πολύ υγιεινή ατμόσφαιρα. Εκεί η ζωή δεν είναι καθόλου επικίνδυνη. Την ημέρα είναι πολύ φωτεινά, αλλά την νύχτα, επειδή δεν έχει πολλά φώτα είναι πολύ σκοτεινά.