ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΣΤΟ
ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
( ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ
ΧΕΙΜΩΝΑ)
ΟΝΟΜΑ: ……………………… ΗΜΕΡ. …………….
1. Ακούω
και γράφω:
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
2. Γράφω τις φράσεις
στον αόριστο και στον παρατατικό:
Ο Γιώργος γράφει τις ασκήσεις του.
Παρατατικός: ………………………………………………………….
Αόριστος: ………………………………………………………………
Το πρωί ποτίζω τα λουλούδια.
Παρατατικός: ………………………………………………………….
Αόριστος: ………………………………………………………………
3. Χωρίζω σε συλλαβές τις λέξεις:
ΛΕΞΕΙΣ
|
ΣΥΛΛΑΒΕΣ
|
ΛΕΞΕΙΣ
|
ΣΥΛΛΑΒΕΣ
|
Κόκκινος
|
|
σταθμός
|
|
Χορεύω
|
|
βιαστικός
|
|
Βάρβαρος
|
|
έπαινος
|
|
4. Υπογραμμίζω τις
προτάσεις που έχουν προσωποποίηση:
Η μαμά μαλώνει το παιδί. Ο Όλυμπος κι ο Κίσαβος τα δυο βουνά
μαλώνουν.
Το δέντρο μίλησε με ανθρώπινη φωνή. Τα δυο πουλιά συζητούσανε και λέγανε …
5. Βάζω τόνους όπου
χρειάζεται:
Που πήγαινες χθες που σε
συνάντησα.
Την περιμένει πως και πως.
Είπε πως θα μου γράψει μα δεν τα
κατάφερε.
Που έμαθες πως κέρδισα στον αγώνα;
6. Υπογραμμίζω τα επίθετα των προτάσεων.
Ο καινούριος υπάλληλος ήταν πολύ
προσεκτικός.
Ο καλός μαθητής δεν κάνει πολλά
λάθη.
Το Βέρμιο είναι σκεπασμένο με
πυκνά σύννεφα.
7. Γράφω τις παρακάτω φράσεις, όπως στο παράδειγμα:
Το δωμάτιό μου
|
Το δικό μου δωμάτιο
|
Το ποδήλατό μου
|
|
Η αυλή μας
|
|
|
Η δική σας γιορτή
|
|
Το δικό τους βιβλίο
|
8. Συμπληρώνω τα κενά με τις κατάλληλες προσωπικές αντωνυμίες:
………. είναι ο καλύτερος μαθητής.
……… αρέσει να διαβάζει.
………. αρέσει να πάμε βόλτα. Ο μπαμπάς(εμάς) ……… φώναξε να πάμε βόλτα.
Η μαμά …….. φώναξε για να πάω σχολείο. ……………..
δε ……… αρέσει το ποδόσφαιρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου