Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

ΕΠΙΘΕΤΟ ΠΟΛΥΣ



Συμπληρώνω τις προτάσεις με το επίθετο πολύς, πολλή, πολύ και το επίρρημα πολύ:
Χθες έβρεξε ............................... Η βροχή ήταν ......................... δυνατή.  Σήμερα έριξε ....................... βροχή και ....................... χαλάζι. Διψούσα ........................, η γλώσσα μου είχε στεγνώσει απ’ την ....................... δίψα, την ..................... μεγάλη
δίψα.    ............................. άνθρωποι δεν αντέχουν στην ........................ ζέστη και ιδρώνουν .............................. Έχω ................................... φίλους και παίζουμε ............................... ώρες μαζί. Οι γιαγιάδες είναι .............. αγαπητά πρόσωπα. Τις θυμόμαστε με ......................... αγάπη.
Η Ναυσικά είναι ........................... ευγενική με όλους.
Πρέπει να σταματήσεις την ........................ δουλειά, γιατί κουράζεσαι ...................
Περιμένω .......................... ώρα.
..................... άνθρωποι γυμνάζονται συστηματικά.
Ο αέρας ήταν .................. δυνατός και σηκώθηκε ....................... σκόνη.
Έπεσα και έσπασα ....................... άσχημα το πόδι μου. Πόνεσα ........................ το σώμα μου υπέφερε από τον ..................... δυνατό πόνο και ένιωσα .................. εξάντληση, .................... μεγάλη εξάντληση.
Μου έκαναν εγχείρηση που κράτηση ....................... ώρα.
Οι γιατροί είπαν ότι ......................... παιδιά χτυπούν ...................... άσχημα. Τώρα πρέπει να μείνω για ......................... ημέρες στο σπίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: