Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Η ΓΑΤΑ ΚΑΙ Η ΑΛΕΠΟΥ



Η αλεπού καυχιόταν μια μέρα για την εξυπνάδα της.
«Ξέρω, της έλεγε, ένα σωρό πονηριές. Κι έχω το λιγότερο εκατό τρόπους να ξεφεύγω από τους εχθρούς μου, τους σκύλους. »
« Αυτό είναι σπουδαίο, είπε η γάτα. Εγώ έχω μόνο ένα τρόπο. Είναι, βέβαια, πάντα πολύ αποτελεσματικός, θα ήθελα όμως πολύ να μου μάθαινες κανέναν από τους δικούς σου.»
« Καλά, όταν καμιά μέρα δε θα έχω άλλη δουλειά, θά σου μάθω κανέναν», είπε συγκαταβατικά ή αλεπού.
Εκείνη τη στιγμή ίσα-ίσα ακούστηκαν σκυλιά να έρχονται γαυγίζοντας. Γρήγορη σαν αστραπή η γάτα σκαρφά­λωσε σ' ένα δέντρο και κρύφτηκε μέσα στο φύλλωμα του.
«Αυτή είναι η πονηριά που σου έλεγα, φώναξε η γάτα στην αλεπού, κι αυτή είναι η μόνη που ξέρω. Εσύ, ποια απ’ όλες σου τις πονηριές θα  μεταχειριστείς».
Ώσπου να σκεφτεί όμως η αλεπού και να αποφασίσει ποια από τις εκατό πονηριές της θα έβαζε σε πράξη, τα σκυ­λιά την έφτασαν και την έκαναν κομμάτια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: