Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Ο ΛΑΓΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ



Μια  φορά ήταν ένας λαγός πού είχε πολλούς φίλους και γι' αυτό νόμιζε πως δε θα υπάρχει πιο αγαπητό ζώο απ' αυ­τόν. Μια μέρα άκουσε τα λαγωνικά να έρχονται από μακριά.

« Τι  ανάγκη έχω εγώ, πού μ' αγαπάν όλα τα ζώα, να τρέ­χω να κρύβομαι κάθε φορά που   ακούω ένα σκύλο να γαυγίζει; είπε μέσα του ο λαγός.
Πήγε λοιπόν στο άλογο και το παρακάλεσε να τον πάρει στην πλάτη του και να τον πάει μακριά για να μην τον πιά­σουν οι σκύλοι.
" Θα ήθελα πολύ να σε βοηθήσω, φίλε μου λαγέ, είπε το άλογο. Μα δυστυχώς πρέπει τώρα δα να κάνω μια βια­στική δουλειά για τον αφέντη μου. Ωστόσο σίγουρα εσύ, που έχεις τόσους φίλους, θα  βρεις αμέσως κάποιον να σε βοηθήσει.»
Ξεκινάει ο λαγός και βρίσκει τον ταύρο.
«Θα έχεις την καλοσύνη, φίλε μου ταύρε, να διώξεις τα σκυλιά με τα κέρατα σου;» τον ρώτησε.
« Αγαπητέ μου φίλε, του αποκρίθηκε ο ταύρος, ξέρεις πόσο θα ήθελα να σε ευχαριστήσω. Μα ο αφεντικός μου είναι έτοιμος να με ζέψει στο αλέτρι. Γιατί δεν πας στο φίλο μας τον τράγο; »
Μα κι ο τράγος και το κριάρι και το γουρούνι κι ο γάιδαρος είχαν όλοι τους δουλειά.  Καθένας τους ορκιζόταν στο λαγό  πώς ήταν φίλος του και πώς  ήθελε να τον  βοηθήσει στην ανάγκη του. Όμως, όλοι τους  βρίσκανε κά­ποια πρόφαση για να μην κάνουν τίποτε. Στο μεταξύ οι  σκύλοι είχαν έρθει τόσο κοντά, που ο λαγός το 'βαλε στα πόδια και μόνο έτσι κατάφερε να γλιτώσει.
Οι φίλοι στην ανάγκη φαίνονται

Δεν υπάρχουν σχόλια: