Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ 1



Συνέντευξη με μια ροδακινιά
-      Καλησπέρα, κυρία ροδακινιά. Είμαι η Βασιλική, μαθήτρια της Δ΄ Τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας. Θα ήθελα να σου πάρω μια συνέντευξη για μια εργασία της τάξης μου. Έχεις λίγο χρόνο;
-      -   Έχω όσο χρόνο θέλεις.
-       -  Πού μεγάλωσες και από πού είναι η καταγωγή σου;

-       -  Η καταγωγή μου είναι από την Κίνα, μεγάλωσα όμως σε ένα χωράφι στην Ημαθία. Ανήκω στην οικογένεια τον ροδοειδών.
-       -  Τι ύψος έχεις και πώς είναι ο κορμός σου;
-    - Το ύψος μου μπορεί να φτάσει τα 4,5 μέτρα και ο κορμός  μου είναι κοκκινωπός ή πράσινος.
-        - Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου; Είσαι φυλλοβόλο ή αειθαλές δέντρο;
-         -Είμαι φυλλοβόλο δέντρο και τα φύλλα μου είναι μυτερά και πράσινα.
-         -Πες μου λίγα λόγια για τα άνθη σου και τους καρπούς σου.
Αποτέλεσμα εικόνας για ροδακινια δεντρο-   - Τα άνθη μου έχουν πέντε ρόδινα πέταλα και οι καρποί μου είναι ζουμερά πορτοκαλοκόκκινα ροδάκινα.
-         - Πόσα χρόνια ζεις και ποιο έδαφος προτιμάς;
-         -Ζω περίπου 30 χρόνια και προτιμώ τα αμμοπηλώδη εδάφη με καλό στράγγισμα.
-        - Τι σκέφτεσαι για τους ανθρώπους και για τα άλλα δέντρα;
-         -Αγαπώ τους ανθρώπους, γιατί με ποτίζουν και μου ρίχνουν λίπασμα για να τρώω και επίσης μου δίνουν φάρμακα όταν αρρωσταίνω. Όλα τα άλλα δέντρα είναι φίλοι μου και μου αρέσει να τα βλέπω υγιή και γεμάτα καρπούς.
-        - Έχεις ακούσει καμιά ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-      - Έχω ακούσει πολλές ιστορίες από διάφορα πουλιά που έχουν ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο. Ιστορίες για ψηλά βουνά, μεγάλα ποτάμια, για τεράστιες πόλεις με ψηλά κτίρια και πολλά άλλα.
-        -  Σ’ ευχαριστώ πολύ κυρία ροδακινιά για τις πληροφορίες σου και για το χρόνο που μου αφιέρωσες.
-       -Εγώ ευχαριστώ, Βασιλική, γιατί είναι η πρώτη φορά που κουβεντιάζω με κάποιο παιδάκι. Ελπίζω να σε βοηθήσω!
ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΜΙΑ ΛΥΓΑΡΙΑ
-      Πού μεγάλωσες;
Αποτέλεσμα εικόνας για λυγαρια δεντρο-        - Είμαι πολύ διαδεδομένη στην ελληνική ύπαιθρο.
-         Πώς είναι ο κορμός και ο καρπός σου;
-        - Ο κορμός μου  μπορεί να φτάσει σε ύψος τα τρία μέτρα. Τα άνθη μου  αναπτύσσονται στις κορυφές των μίσχων διαμορφώνοντας ένα κωνικό σχήμα. Έχουν χρώμα συνήθως μωβ, αλλά και λευκό.
-         -Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         -Τα φύλλα μου  είναι λογχοειδή και ανά πέντε ενωμένα με τον κεντρικό βλαστό.
ΑΝΤΩΝΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΜΙΑ ΣΕΚΟΓΙΑ
Στη γη υπάρχουν χιλιάδες δέντρα, ζώα και φυτά. Εγώ συνάντησα ένα δέντρο που είναι απ’ τα αγαπημένα μου. Το όνομα του είναι σεκόγια.
-        - Γεια σου, Σεκόγια. Τι κάνεις;
-        - Είμαι καλά.
-        - Το ξέρεις ότι είσαι ένα από τα αγαπημένα μου δέντρα.
-         -Ευχαριστώ πολύ!
-         -Πόσο ύψος έχεις;
-         -Μπορώ να φτάσω μέχρι και τα 135 μέτρα. Πόσο πάχοςέχει ο κορμός σου;
-         -Φτάνει από 6 έως 8 μέτρα.
-         -Τι ηλικία φτάνεις;
-         -Φτάνω μέχρι και 1.800 χρόνια ζωής.
-        - Σε ποιο μέρος ζεις;
-        - Ζω κατά μήκος του Ειρηνικού της Βόρειας Αμερικής.
-         -Τι χρώμα έχεις;
-    - Ο φλοιός μου έχει λαμπερό κοκκινοκαφέ χρώμα και α φύλλα μου είναι σκούρα πράσινα.
-        - Αγαπάς τους ανθρώπους και τα άλλα δέντρα;
-       -  Τους αγαπώ αλλά θέλω να μην πειράζουν εμένα και τα άλλα δέντρα.
-        - Τι καρπούς έχεις;
-         -Έχω πάνω από 100.000 κουκουνάρια στα κλαδιά μου.
-       -  Σε αγαπάνε τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-        - Με αγαπάνε πολύ , γιατί τους αφήνω να κάνουν τις φωλιές τους πάνω μου.
-      -   Σε ευχαριστώ πολύ που με είπες τόσα πολλά για σένα.
ΓΑΒΡΙΗΛ


ΤΟ ΣΚΙΟΥΡΑΚΙ ΚΑΙ Η ΚΑΣΤΑΝΙΑ
Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΣΤΑΝΙΑΜια μέρα ένα σκιουράκι πηδώντας από δέντρο σε δέντρο βρέθηκε σε ένα πολύ μεγάλο δέντρο, που δεν ήξερε  τι ήταν.
Σκιουράκι: Τι δέντρο είσαι εσύ;
Δέντρο: Είμαι καστανιά.
Σκιουράκι: Πώς βρέθηκες εδώ στο βουνό;
Δέντρο: Εμείς οι καστανιές ζούμε στα βουνά, γιατί έχει κρύο.
Αποτέλεσμα εικόνας για σκιουρακιαΣκιουράκι: Βγάζεις καρπούς;
Δέντρο: Ο καρπός μου είναι το κάστανο, που βρίσκεται σε ένα ξυλώδες περίβλημα, που έχει αγκάθια εξωτερικά και ανοίγει όταν ωριμάσουν οι καρποί και έρχονται οι άνθρωποι και τα μαζεύουν.
Σκιουράκι: Σου αρέσει που οι άνθρωποι παίρνουν τους καρπούς σου;
Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΣΤΑΝΙΑΔέντρο: δεν με πειράζει, γιατί τον επόμενο χρόνο θα ξαναβγάλω. Ακόμα μου αρέσει που οι άνθρωποι κάθονται στη σκιά μου όταν έχει ήλιο.
Σκιουράκι: Νιώθεις μοναξιά εδώ στο βουνό;
Δέντρο: Όχι, γιατί υπάρχουν και άλλα δέντρα που είμαστε μαζί εδώ και πολλά χρόνια. Άλλες φορές έρχονται πουλάκια που κάθονται στα κλαδιά μου κελαηδούν κι με κρατάνε συντροφιά, όπως και εσύ μικρό μου σκιουράκι.
ΓΙΩΡΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: