Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ 2



Συνέντευξη με το μαστιχόδεντρο
Αποτέλεσμα εικόνας για μαστιχοδεντροΣτο πανέμορφο νησί μας την Χίο, αγαπούν ιδιαίτερα τα μαστιχόδεντρα. Πολλοί κάτοικοι του νησιού ασχολούνται με την καλλιέργεια τους. Ας μάθουμε τι μας είπε το μαστιχόδεντρο σε μια συνέντευξη,
-        -  Γεια σου μαστιχόδεντρο. Πού μεγάλωσες;
-         - Μεγάλωσα  στις παραθαλάσσιες περιοχές του ομορφότερου νησιού της Χίου.

-       -   Υπάρχουν και αλλού μαστιχόδεντρα σαν κι εσένα;
-        -  Όλη η οικογένεια μαστιχόδεντρων είναι στη Χίο. Είναι το μοναδικό μέρος στον κόσμο, όπου μπορούμε να αναπτυχθούμε, γι’ αυτό και είμαστε πολύ γνωστά.
-        -  Μήπως έχεις κι άλλο όνομα;
-        -  Εκτός από μαστιχόδεντρο με φωνάζουν και σχίνο.
-        -  Πώς είναι ο κορμός σου και πώς ο καρπός σου;
Αποτέλεσμα εικόνας για μαστιχοδεντρο-         - Ο κορμός μου είναι κυλινδρικός και το ύψος μου μπορεί να φτάσει και τα 5 μέτρα. Οι καρποί μου είναι μικροί σφαιρικοί με έντονο κόκκινο χρώμα. Όμως δεν είναι αυτοί για τους οποίους είμαι διάσημο. Για τη μαστίχα είμαι διάσημο, που στάζει από τον κορμό μου, όταν με χαράζουν.
-        - Τι χρώμα και τι σχήμα έχουν τα φύλλα σου;
-        - Τα φύλλα μου έχουν σκούρο πράσινο χρώμα και είναι μακρόστενα. Έχω πλούσιο φύλλωμα όλο το χρόνο, γιατί είμαι αειθαλές δέντρο.
-        - Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις για τους ανθρώπους και για τα άλλα δέντρα;
Αποτέλεσμα εικόνας για μαστιχοδεντρο-        - Τους ανθρώπους τους αγαπώ πολύ, γιατί με περιποιούνται συνέχεια κάθε μέρα. Με κλαδεύουν, με ποτίζουν, μου ρίχνουν λίπασμα για να παίρνω βιταμίνες! Μόνο μερικές φορές με στεναχωρούν, όταν μου σκίζουν λίγο τον κορμό μου για να «δακρύσω» τη μαστίχα. Όσο αφορά στα άλλα δέντρα κι αυτά τα αγαπώ, γιατί είναι αδέρφια μου. Παρόλα αυτά νιώθω ξεχωριστό, γιατί αναπτύσσομαι μόνο σε ένα συγκεκριμένο μέρος και ο καρπός μου είναι μοναδικός στο είδος του.
-         -Έχεις ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά, που κάθονται στα κλαδιά σου;
-         -  Πολλές ιστορίες έχω ακούσει. Άλλωστε αυτά τα πουλιά δε βάζουν γλώσσα μέσα. Εκείνη που με έκανε να κλάψω ήταν για κάτι παιδάκια που παίζανε στο δρόμο με τα ποδήλατατους και ξαφνικά ένα αυτοκίνητο χτύπησε το ένα παιδάκι κι αυτό τραυματίστηκε θανάσιμα.
-       -  Ευχαριστώ μαστιχόδεντρο για τη συνέντευξη σου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΜΙΑ ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ
-         -Γεια σου αγαπημένη μου αμυγδαλιά. Θα ήθελα να σε ρωτήσω που μεγάλωσες;
Αποτέλεσμα εικόνας για αμυγδαλιά-        -  Ασημένια μου πρώτη φορά εμφανίστηκα στην Ελλάδα το 8.000 π.Χ. και από τότε δεν έπαψα να υπάρχω. Φυτεύομαι σε όλες σχεδόν τις θερμές και ξηρές περιοχές της παραμεσογειακής ζώνης.
-         - Πώς είναι ο κορμός σου και πώς ο καρπός σου και τι χρώμα έχουν τα άνθη σου;
-         - Τα άνθη μου είναι λευκά ή ροζ και εκπτύσσονται πριν από τα φύλλα μου. Ο καρπός μου είναι τα γνωστά σε όλους σας αμύγδαλα, που περιέχουν υψηλό ποσοστό πρωτεΐνης και βιταμινών. Ο κορμός είναι αδύνατος και ψηλός.
Αποτέλεσμα εικόνας για αμυγδαλιά-         - Θα ήθελα να σε ρωτήσω τι σκέφτεσαι και νιώθεις για τους ανθρώπους και για τα άλλα δέντρα;
-       - Με τα άλλα δέντρα έχω πολύ καλές σχέσεις, κάνουμε παρέα και τα λέμε με την πρώτη ευκαιρία. Όσο για τους ανθρώπους, θεωρούν   ότι είμαι όμορφο δέντρο και με φροντίζουν και με προσέχουν πολύ. Αυτά θα ήθελα να το κάνουν πάντα για όλα τα δέντρα να τα προσέχουν, γιατί αυτά τους δίνουν ζωή.
-       -   Τέλος έχεις ακούσει και ποια ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-         - Έχω ακούσει πάρα πολλές όμορφες και άσχημες ιστορίες, αστείες και παράξενες και συνέχεια ακούω και άλλες. Πάντα προσπαθώ να καταλάβω τον τρόπο που σκέφτονται τα πουλιά και οι άνθρωποι μέσα από τις ιστορίες αυτές. Να μπω στη λογική τους και να τους βοηθήσω όσο μπορώ στη ζωή τους.
ΑΣΗΜΕΝΙΑ

Το Σαββατοκύριακο πήγα μια βόλτα στο δάσος. Εκεί που περπατούσα είδα ένα φυτό να με κοιτάει στεναχωρημένο. Έτσι το πλησίασα και το ρώτησα.
Αποτέλεσμα εικόνας για κισσος-      -    Γεια σου, φυτό. Πώς σε λένε;
-       -   Γεια σους κι εσένα. Με λένε κισσό. Ζω εδώ στο δάσος, δίπλα στα μεγάλα δέντρα και σκαρφαλώνω επάνω στους κορμούς τους.
-         - Πώς είναι τα φύλλα σου;
-        - Έχω πολύ ωραία φύλλα σε σχήμα καρδιάς και με ωραίο χρώμα, δίχρωμα.
-        -  Βγάζεις καρπούς; ΄
-         - Όχι, δεν βγάζω καρπούς, αλλά έχω πολλές θεραπευτικές ιδιότητες. Όπως γιατρεύω τον φλεβίτη και άλλα.  Μπορώ επίσης να ζω και στην παγωνιά και στη ζέστη. Δεν παγώνω ούτε πέφτουν τα φύλλα μου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ
-        -  Πού μεγάλωσες;
Αποτέλεσμα εικόνας για δεντρο-         - Μεγάλωσα σε ένα μεγάλο δάσος;
-         - Πώς είναι ο κορμός σου;
-         - Ο κορμός μου είναι πολύ μακρύς, πολύ μακρύς;
-         - Πώς είναι τα φύλλα σου;
-         - Τα φύλλα μου είναι καταπράσινα.
-         - Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις για τους ανθρώπους και για τα άλλα δέντρα;
-         - Νιώθω άσχημα για τους ανθρώπους, επειδή καταστρέφουν τα δέντρα. Τα άλλα δέντρα είναι καλοί μου φίλοι.
-       -   Τι σου αρέσει να κάνεις;
-       -   Μου αρέσει να ακούω μουσική.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Η ΡΟΔΑΚΙΝΙΑ
Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε ένα όμορφο κτήμα, που με φύτεψαν τα παιδιά πριν μερικά χρόνια. Είναι υπέροχα σε αυτό το τοπίο και δε θέλω να φύγω ποτέ.
Αποτέλεσμα εικόνας για ροδακινια ποικιλιεςΟ κορμός μου είναι μέτριος στο πάχος και ανοιχτόχρωμος. Έχω πλούσιο φύλλωμα και πολλούς καρπούς, που τους τρώνε μικροί και μεγάλοι και νιώθουν υπέροχα. Τα φύλλα μου είναι καταπράσινα και οι καρποί μου είναι πορτοκαλοκόκκινοι. Είμαι ένα όμορφο δέντρο.
Γύρω μου ζουν και άλλα δέντρα, που με κρατούν συντροφιά κάθε μέρα και έτσι νιώθω πολύ χαρούμενη. Νιώθω μεγάλη χαρά για τους ανθρώπους, γιατί με έφεραν σε αυτόν τον κόσμο και με φροντίζουν συνέχεια.
Την άνοιξη είχαν έρθει μερικά σπουργιτάκια και έκατσαν στα όμορφα κλαδιά μου κελαηδώντας και έλεγαν  διάφορες ιστορίες. Μου αρέσει που έχω τους φίλους μου τα δέντρα και τα όμορφα πουλιά συντροφιά μου.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤ.

Η ΜΗΛΙΑ
Είμαι η μηλιά. Τα φύλλα μου είναι πράσινα και λαμπερά. Είμαι φουντωτό δέντρο και αρκετά ψηλό.
Αποτέλεσμα εικόνας για μηλιαΜεγαλώνω στους κήπους και στα ωραία περιβόλια. Οι άνθρωποι πρέπει να με ποτίζουν και να με φροντίζουν. Ο κορμός μου είναι χοντρός και έχω μεγάλα κόκκινα και πράσινα μήλα.
Είμαι η πανέμορφη μηλιά. Τα άλλα δέντρα είναι οι καλύτεροι μου φίλοι. Τους ανθρώπους τους συμπαθώ πολύ. Όμως πιο πού αγαπώ τα μικρά παιδάκια, γιατί είναι μικρά και μου κάνουν συντροφιά.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: