Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ



Συνέντευξη με μια αμυγδαλιά
-        
Καλή  σου μέρα, Αμυγδαλιά. Τι όμορφα άνθη που έχεις. Πού μεγάλωσες;
-         Μεγάλωσα στον κήπο ενός αγρότη που καλλιεργούσε κι άλλα πολλά δέντρα.
-         Κάθε πότε ανθίζεις και πότε δίνεις τους καρπούς σου;

-         Ανθίζω τον Γενάρη και δίνω τους καρπούς μου τον Ιούλιο.
-         Έχεις να μου πεις μια ιστορία από τα πουλιά που έχουν καθίσει στα κλαδιά σου;
-         Έχω να σου πω την ιστορία με τοάσχημο πουλί.
-         Για πες μου.
-         Κάποτε ζούσε ένα μπλε πουλί μαζί με ογδόντα ακόμα κίτρινα πουλιά. Το κορόιδευαν, γιατί ήταν μπλε το πουλάκι. Ήταν πληγωμένο, γιατί το κορόιδευαν. Η μαμά του πουλιού το είπε στο τέλος θα γίνεις ένας όμορφος παπαγάλος. Και να ήρθε η μέρα, το μπλε πουλί έγινε ένας όμορφος παπαγάλος. Όλα τα πουλιά υποκλίθηκαν μπροστά του.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤ.

Συνέντευξη με μια ροδακινιά.
-      
  -  Καλημέρα, κυρία Ροδακινιά. Μπορώ να σας ρωτήσω κάποια πράγματα για εσάς;
-         - Φυσικά αγαπητή μου.
-         - Πού μεγαλώσατε;
-         - Μεγάλωσα σ’ ένα χωράφι έξω από την Βέροια.
-        -  Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σας;
-       -   Το χρώμα των φύλλων μου είναι πράσινο.
-        -  Πώς είναι ο κορμός και πώς ο καρπός σας;
-       -    Ο κορμός μου είναι ψηλός και την άνοιξη αναλόγως με την ποικιλία μου έχω ροζ ή άσπρα άνθη. Το καλοκαίρι έρχονται οι άνθρωποι να μαζέψουν τους καρπούς μου, που έχουν χρώμα κόκκινο.
-         Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Καλό μεσημέρι.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Συνέντευξη με μια λεμονιά.
Αποτέλεσμα εικόνας για ΛΕΜΟΝΙΑ-     -    Γεια σου, Λεμονιά. Που μεγάλωσες;
-       -   Μεγάλωσα σ’ έναν μεγάλο κήπο παρέα με πολλά λουλούδια.
-     -     Πώς είναι ο κορμός σου και πώς ο καρπός σου;
-        -  Ο κορμός μου είναι λεπτός και ξυλώδης και ο καρπός μου είναι ζουμερός και κίτρινος;
-     -     Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-       -   Τα φύλλα μου είναι πράσινα και λαμπερά.
-         - Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις για τους άλλους ανθρώπους;
-         - Τους αγαπώ πολύ τους ανθρώπου, γιατί μας περιποιούνται και με ποτίζουν.
-         - Έχεις ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-      -    Άκουσα πολλές ιστορίες για τα πουλιά.
-      -0     Σ΄ ευχαριστώ πολύ.
ΘΟΔΩΡΗΣ

Συζήτηση με μια βελανιδιά
-         - Ποιο δέντρο είσαι;
Αποτέλεσμα εικόνας για βελανιδια-          - Είμαι η βελανιδιά.
-    -      Πού φύτρωσες;
-      -    Στο δάσος.
-        -  Πόσο ψηλό είσαι;
-        - Μπορώ να φτάσω τα 25 μέτρα.
-      -    Τι καρπούς βγάζεις;
-         -  Βγάζω βελανίδια που τα τρώνε τα σκιουράκια που ζουν στα κλαδιά μου.
-         - Πόσα χρόνια ζεις;
-         - Αν δεν με κόψουν, ζω σχεδόν για πάντα.
-        -  Σ’  ευχαριστώ.
ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

Συνέντευξη με μια μηλιά.
Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΗΛΙΑΜια μέρα καθώς καθόμουνα στον κήπο της γιαγιάς μου, έπιασα συζήτηση με το αγαπημένο μου δέντρο, την φίλη μου τη μηλιά.
-        -  Καλησπέρα ωραία μου Μηλιά.
-         - Καλησπέρα και σε σένα.
-          - Να σου κάνω μερικές ερωτήσεις;
-        -  Ναι, αμέ ρώτα μου ότι θες.
-       -   Θα ήθελα να μάθω που μεγάλωσες.
-       -   Μεγάλωσα εδώ στον κήπο της γιαγιάς σου.
-         - Και πώς νιώθεις όταν έρχονται εδώ οι παππούδες μου;
-        -  Νιώθω φόβο, γιατί νομίζω ότι θα μου κόψουν τον κορμό μου και δε θα σας κάνω παρέα πια.
-         - Μίλησε μου για τον κορμό σου και τον καρπό σου.
-         - Ο κορμός μου είναι μεγάλος, καφέ, χοντρός και σκληρός. Όσο για τον καρπό μου έχει σχήμα σφαιρικό, είναι κόκκινος και ζουμερός.
-        -  Και τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         - Είναι πράσινα και στρογγυλά.
-         - Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ωραίες σου πληροφορίες, μηλιά μου. Ήρθε πια η ώρα να φύγω και εγώ, γιατί με φωνάζει η γιαγιά μου. Να είσαι πάντα καλά και θα τα ξαναπούμε.
ΕΛΠΙΔΑ

Το δέντρο που μιλάει
Το προηγούμενο Σάββατο ταξιδεύαμε  για την Καρδίτσα. Στη διαδρομή, κοντά στη Λάρισα, συναντήσαμε ένα υπέροχο πάρκο. Ο μπαμπάς πρότεινε να κάνουμε μια στάση να ξεζαλιστούμε. Το τοπίο ήταν υπέροχο, όμως τα μάτια μου καρφώθηκαν σε ένα πανύψηλο κυπαρίσσι. Το πλησίασα και κάθισα δίπλα του.
Αποτέλεσμα εικόνας για κυπαρισσι-         - Καλημέρα, ακούστηκε απαλά.
-        -  Ποιος μιλάει, ρώτησα σαστισμένος.
-        -  Είμαι ο Ιάκωβος το κυπαρίσσι.
-         - Έχει κορίτσια κυπαρίσσια;
-         - Φυσικά. Αν προσέξεις τα κλαδιά μου είναι όρθια και έχω σχήμα πυραμίδας. Πιο κάτω βλέπεις τη δάφνη που έχει απλωτά κλαδιά. Έτσι ξεχωρίζουν τα κορίτσια.
-        -  Είσαι πανύψηλος. Πόσα μέτρα είσαι;
-        -  Είμαι 22 μέτρα. Όταν μεγαλώσω μπορεί να φτάσω τα 30.
-         - Έχεις συγγενείς σε άλλα μέρη της Ελλάδας;
-       -  Βέβαια. Μας φυτεύουν σε διάφορα πάρκα, κοιμητήρι αλλά και κατά μήκος των δρόμων.
Ακούστηκε η φωνή της μαμάς.
-         - Οι παππούδες θα ανησυχούνε. Φεύγουμε.
-         -Γεια σου φίλε μου. Δε μου είπες το όνομά σου.
-       -   Δημήτρης – Ονούφριος... Πρέπει να φύγω. Να είσαι καλά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Το δέντρο που δεν ήξερα
Μια μέρα πήγα με τη μαμά μου στο πάρκο για να παίξω. Εκεί συνάντησα ένα πολύ όμορφο δέντρο, αλλά δεν ήξερα πιο δέντρο ήταν.
Τότε πήγα και το ρώτησα.
-        -  Ποιο δέντρο απ’ όλα είσαι εσύ;
-        -  Εγώ είμαι το πεύκο.
Αποτέλεσμα εικόνας για πευκο δεντρο-       -   Πώς είναι τα φύλλα σου;
-     -     Είναι μυτερά σαν βελόνα
-        - Είσαι αιωνόβιο;
-      -    Ναι, γιατί ρωτάς;
-       -   Ρωτάω γιατί σήμερα στο σχολείο μάθαμε για τα αιωνόβια.
-        -  Μπράβο είναι πού σημαντικό.
-         - Γεια σου, καλό μου πεύκο. Πρέπει να φύγω. Θα ξαναέρθω αύριο. Γεια .
-         - Γεια σου, μικρή μου φίλη. Θα σε ξαναδώ αύριο.
Τότε εγώ έφυγα. Κι όταν πήγα την άλλη μέρα, είπε πως ήταν πού ευχαριστημένο που με είχε φίλη.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Μηλιά
Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΗΛΙΑΗ μηλιά είναι ένα πολύ ψηλό δέντρο. Έχει πράσινα φύλλα και κόκκινους καρπούς. Τα μήλα τα κόβουμε το φθινόπωρο. Τα τρώμε ή κάνουμε χυμούς. Το δέντρο μοσχοβολάει όταν είναι ανθισμένο.
Μου αρέσει να ανεβαίνω στη μηλιά.
ΜΑΡΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: