Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Ιστορίες παιδών



Κειμενάκια με ρήματα σε -άω
ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ
Το πρωί, που ξυπνάω, ρωτάω τη μαμά μου αν έκανε  το γάλα μου. Μετά το ρουφάω, παίρνω τη μπάλα μου και προχωράω για το σχολείο.
Κυλάω την μπάλα μου ώσπου να φτάσω στο σχολείο μου. Εκεί μόλις χτυπήσει το κουδούνι πρέπει να μπούμε στην τάξη. Όμως ξεχνά να πάω γρήγορα, γιατί εκεί παίζω με τους φίλους μου.
ΗΛΙΑΣ Χ.

Ο ΞΕΧΑΣΙΑΡΗΣ
Ένα πρωί ξύπνησα πρώτος απ’ όλους στο σπίτι. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και άρχισα να προχωράω σιγά σιγά για μην ξυπνήσω και τους υπόλοιπους.
Καθώς προχωρούσα αναρωτιόμουν τι ώρα είναι και δεν είχε ξυπνήσει ακόμη η μαμά και ο μπαμπάς. Τρέχω λοιπόν στο παράθυρο της κουζίνας για να δω εάν έχει ξημερώσει ή είναι ακόμη βράδυ. Βλέποντας έξω παρατηρώ τ πουλιά να πετούν χαρούμενα και να κελαηδούν. Ξημέρωσε σκέφτηκα!
Άρχισα να ανησυχώ, ότι θα αργήσω στο σχολείο. Τρέχω να ξυπνήσω τη μαμά για να μας ετοιμάσει το γάλα. Εκείνη τη στιγμή σηκώθηκαν όλοι. Άρχισαν να ετοιμάζονται για το πρωινό. Μόλις μας φώναξε  για το γάλα η μαμά, έτρεξα να το ρουφήξω πρώτος, για να ετοιμαστώ για το σχολείο. Όλοι γύρισαν και με κοίταξαν με απορία, πού έτρεχα και ήμουν αγχωμένος. Άρχισαν να γελούν όλοι μαζί.
Εκείνη τη στιγμή σταμάτησα, τους κοίταξα και κατάλαβα τη γκάφα μου. Είχα ξεχάσει ότι ήταν Κυριακή, ημέρα ξεκούρασης και παιχνιδιού. Έτσι λοιπόν, γύρισα στο δωμάτιό μου χαρούμενος και άρχισα να παίζω με τα’ αδέρφια μου, απολαμβάνοντας άλλη μια μέρα ξενοιασιάς.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ
Σήμερα, στο όνειρό μου, είδα πως προχωρούσα σε ένα δάσος. Ξαφνικά βρήκα μπροστά μου ένα ποτάμι που κυλούσε με ορμή. Έσκυψα να πιώ νερό και γλίστρησα σε μια πέτρα. Ένιωσα να με ρουφάει το νερό, ώσπου τρομαγμένος ξύπνησα.
Προσπάθησα να ξανακοιμηθώ, για να ξαναμπώ σε αυτό το όνειρο, αλλά δεν τα κατάφερα. Αυτό το όνειρό μου δεν θα το ξεχάσω ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ

Κάθε πρωί που ξυπνάω, ρωτάω τη μαμά μου τι ώρα είναι. Εκείνη μου απαντάει ότι πρέπει να βιαστώ για το σχολείο. Γι’ αυτό ρουφάω βιαστικά το γάλα μου και προχωράω με γρήγορο βήμα, για να μην αργήσω  στο σχολείο. Αλλά δεν ξεχνάω ποτέ να δώσω στην μαμά μου ένα γλυκό φιλάκι.
ΚΛΑΙΡΗ


ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ
Ένα πρωί ο μπαμπάς μου είχε ξεχάσει να βάλει το ξυπνητήρι. Έτσι με ξύπνησε αργά. Τον ρώτησα τι ώρα είναι και μου είπε ότι είναι οχτώ παρά δέκα. Πετάχτηκα από το κρεβάτι, ντύθηκα και πλύθηκα αμέσως. Ρούφηξα το γάλα, τόσο γρήγορα που παραλίγο να πνιγώ. Όταν προχωρούσα για να πάω στο σχολείο χτύπησε το κουδούνι. Χάρηκα, γιατί τελικά δεν άργησα πολύ. Τελικά όταν βιάζεσαι σου φαίνεται ότι ο χρόνος κυλάει πιο αργά.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: