Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Τα έκανα θάλασσα



Πριν από λίγες μέρες είχα μάθημα μπαλέτου. Αφού κάναμε όλες τις ασκήσεις, η κυρία μας είπε να ξεκινήσουμε τη χορογραφία, που θα παρουσιάζαμε στο ανοιχτό μάθημα.
Μόλις άρχισε η μουσική, εγώ πανικοβλήθηκα και ξέχασα τα βήματα. Η κ. Μελίνα μου έκανε συνέχεια παρατηρήσεις για τα λάθη μου. Τα έκανα θάλασσα εκείνη την ημέρα. Στεναχωρήθηκα πολύ.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Μια μέρα πήγα με την ξαδέρφη μου στο μάθημα ζωγραφικής. Εκεί η δασκάλα της μου έδωσε κι εμένα να κάνω μια ζωγραφιά. Εγώ όμως επειδή δεν είμαι καλός ζωγράφος τα ‘κανα θάλασσα. Όταν είδαν τη ζωγραφιά μου άρχισαν να γελούν.
ΣΑΒΒΑΣ

Ένα Σάββατο, στη σχολή που πηγαίνω για να μάθω χορούς, η δασκάλα μας έμαθε έναν καινούριο χορό. Νόμιζα πως τον έμαθα και η δασκάλα μ’ έβαλε πρώτη να χορέψω. Όταν άρχισε η μουσική δεν ήξερα τα βήματα και τα έκανα θάλασσα.
ΑΛΙΚΗ

Ένα απόγευμα μου ζήτησε ο μπαμπάς μου να πάω να τον βοηθήσω στο χωράφι.
Εγώ επειδή τεμπέλιασα, του είπα ότι πονάει η κοιλιά μου.
Ο μπαμπάς μου έφυγε κι εγώ βγήκα με τους φίλους μου. Κάποια στιγμή όταν ο μπαμπάς μου επέστρεψε, με βρήκε να παίζω μπάλα με τους φίλους μου. Με κοίταξε και δεν μου είπε τίποτα. Εγώ αισθάνθηκα άσχημα που του είπα ψέματα. Κατάλαβα ότι τα είχα κάνει θάλασσα. Δεν πρόκειται να πω ξανά ψέματα.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ.

Την προηγούμενη βδομάδα στην προπόνηση χάζευα και δεν άκουσα την άσκηση, που μας  έβαλε ο κύριος. Έκανα χάλια την άσκηση και ο κύριος με έκανε παρατήρηση. Στο τέλος μου είπε πως τα έκανα θάλασσα.
ΓΙΩΡΓΟΣ

Μια μέρα καθόμουνα στο σπίτι και ήθελα τρούφα. Πάω να βάλω λίγη τρούφα και πέφτει όλη κάτω. Η μαμά δεν με βλέπει, γρήγορα την μαζεύω.
Ευτυχώς γλίτωσα λέω, γιατί τα έκανα θάλασσα.
ΑΝΤΩΝΗΣ

Τα έκανα θάλασσα στο χορευτικό που πάω. Είχα ξεχάσει το βήματα του χορού, που ήταν δύσκολα. Ένιωσα άσχημα. Μετά τα ξαναείδα από τον κύριο μου.
Από τότε προσπαθώ να μην τα κάνω θάλασσα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: