Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ

Εύχομαι να είναι όλος ο κόσμος καλά.
ΘΑΝΑΣΗΣ

Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο και επιτέλους να βγει η Ελλάδα από την κρίση.
ΧΡΗΣΤΟΣ

Να είναι όλα τα παιδάκια του κόσμου καλά, Επίσης να είμαι καλά εγώ και η οικογένειά μου.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σ.

Εύχομαι όλοι οι άνθρωποι να έχουν λεφτά και δουλειά..
ΜΙΧΑΛΗΣ

Εύχομαι για όλο τον κόσμο πολλή αγάπη, ειρήνη, υγεία και χαρά.
ΒΙΚΥ

Θα ήθελα όλος ο κόσμος να είναι υγιής, να έχει φαγητό, νερό, ρούχα και άλλα καλούδια.
ΑΣΠΑ

Εύχομαι όλοι να περάσουν τα πιο ωραία Χριστούγεννα!!!
ΜΑΡΙΑ Τ.

Εύχομαι να είναι όλα τα παιδιά γερά, ευτυχισμένα και να μην έχουμε πόλεμο αλλά ειρήνη.
ΜΑΡΙΑ ΙΓΝ.

Εύχομαι όλοι οι άνθρωποι του κόσμου να είναι υγιείς και να έχουν αγάπη μεταξύ τους.
ΑΝΙΑ

Εύχομαι να είμαι καλός μαθητής.
ΚΩΣΤΑΣ Σ.

Να είμαι καλός μαθητής.  Να υπάρχει υγεία σε όλο τον κόσμο και στην οικογένεια μου.
ΕΥΓΕΝΙΟΣ
 Εύχομαι να περάσουμε ωραία τα Χριστούγεννα. .
ΑΡΓΥΡΩ

Εύχομαι ο πατέρας μου να μην κουράζεται, όταν δουλεύει στο στάβλο και οι υπόλοιποι άνθρωποι να μην έχουν ατυχήματα.
Θέλω ο Άγιος Βασίλης να μου φέρει το δώρο που ζήτησα
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚ.

Όλος ο κόσμος να έχει υγεία. Να είμαι καλός μαθητής. Να μην υπάρχουν κλέφτες.
ΛΑΖΑΡΟΣ

Εύχομαι να περάσουμε τα καλύτερα Χριστούγεννα του κόσμου.
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ

Όλοι να έχουν ειρήνη, υγεία και αγάπη.
 ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Τ.

Να γίνουν καλά όλοι οι άνθρωποι. Να μην υπάρχουν αλλεργίες στους ανθρώπους.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖ.

Όλα τα παιδιά του κόσμου να έχουν ένα σπίτι για να μένουν, φαγητό για να φάνε και να έχουν κοντά τους γονείς τους.
ΚΩΣΤΑΣ ΝΤ.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!!







ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΥΛΤΣΙΔΟΥ