O μαθητής - εφευρέτης Νικ ντ'Αλοϊσιο χτύπησε «φλέβα χρυσού» με την εφαρμογή Summly για το iPhone , που δημιούργησε για να μπορεί να διαβάζει γρηγορότερα
Ένας 16 μαθητής από το Γουίμπλεντον του Λονδίνου είναι το επόμενο παιδί - θαύμα οτις νέες τεχνολογίες. Ο Νικ ντ Αλοΐσιο δημιούργησε την εφαρμογή Summly για το iPhone η οποία απλοποιεί την αναζήτηση στο Ίντερνετ. Και πέτυχε η εταιρία του δισεκατομμυριούχου Κινέζου Λι Κα-Σινγκ, του 11ου πλουσιότερου ανθρώπου του πλανήτη, να επενδύσει 250.000 δολάρια στην ιδέα του!
Το πιο εντυπωσιακό είναι πως ο Βρετανός μαθητής, όπως λέει, τα έκανε όλα αυτά «για πλάκα», χωρίς να επιδιώκει να «προωθήσει κάτι εμπορικά». ac Βοοκ. Έμαθε μόνος του να χειρίζεται λογισμικά κινουμένων σχεδίων και μοντάζ. Στα 12 χρόνια του σχεδίασε την πρώτη του εφαρμογή το songStumblr ένα εργαλείο μέσω του οποίου μοιράζεται κανείς μουσική με ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη. Ακολούθησε το FingerMill και το Facemood, μία εφαρμογή που αναλύει τη διάθεση όσων είναι συνδεδεμένοι με το Facebook.
Η δημιουργική του πορεία ξεκίνησε στην ηλικία των οκτώ, όταν οι γονείς του του αγόρασαν το πρώτο του Μ
Η ιδέα του ήρθε την ώρα που διάβαζε για ένα διαγώνισμα Ιστορίας. Χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης google διαπίστωσε ότι έχανε πολύ χρόνο μέχρι να βρει τα αποτελέσματα που σχετίζονται πραγματικά με εκείνο που έψαχνε. «Σκέφτηκα ότι χρειάζομαι έναν τρόπο να απλοποιώ και να συνοψίζω την αναζήτηση στο Ιντερνετ» εξηγεί. Η ιδέα του χρησιμοποιεί τον «οντολογικό εντοπισμό» (όπως τον ονομάζει) για να διαχωρίσει τα αποτελέσματα ανάλογα με το περιεχόμενο της αναζήτησης. Δεν είναι τυχαίο πως ο Νικ φιλοδοξεί στο μέλλον να σπουδάσει φιλοσοφία. Η εφαρμογή Summly κυκλοφόρησε στα μέσα Δεκεμβρίου και μόνο την πρώτη εβδομάδα «κατέβηκε» από 30.000 χρήστες του Διαδικτύου. Ο Βρετανός μαθητής ετοιμάζεται να συναντηθεί μέσα στον Ιανουάριο με τους επενδυτές της Horizons Ventures για να εξετάσει το ενδεχόμενο επέκτασης των εφαρμογών και σε άλλα μέσα Πάντως, αρνείται πως είναι ένα παιδί - θαύμα Όπως λέει, «δεν ήταν και τόσο δύσκολο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου