Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Το πρωινό μιας μέλισσας

Το πρωινό μιας μέλισσας

Είναι ξημερώματα καλοκαιριού, γύρω στις 5:30. το μελίσσι έχει αρχίζει να βουίζει. Μια νεαρή μέλισσα εργάτρια δοκιμάζει τα φτερά της στην είσοδο της κυψέλης. Σκέφτεται για λίγο που θα πάει και το ταξίδι αρχίζει. Χάνεται σε απέραντα λιβάδια με υπέροχα λουλούδια  ξεκινάει τη δουλειά. Σκοπός της είναι να μαζέψει όσο περισσότερο γίνεται μέλι και γύρη.
Ύστερα σαν φορτωμένο βομβαρδιστικό αεροπλάνο γυρίζει στην κυψέλη να ξεφορτώσει το εμπόρευμά της. Αφού  τελειώσει  κουβεντιάζει με τις υπόλοιπες μέλισσες για το πού θα βρουν καινούρια λουλούδια και το ταξίδι πάλι ξεκινά.
ΑΝΙΑ


ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΙΑΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ
Ήταν ξημερώματα Δευτέρας και η Σούλα η Μελισσούλα βγήκε από την κυψέλη για να βρει τροφή.
Όταν έφτασε στο λιβάδι με τα λουλούδια, είδε τα περισσότερα λουλούδια, που είχε δει ποτέ στη ζωή της. Ρούφηξε τόση πολλή γύρη που ίσα ίσα μπορούσε να πετάξει.
Φτάνοντας στην κυψέλη φώναξε και τις άλλες μέλισσες να πάνε να μαζέψουν γύρη. Ύστερα πήγε να βρει τη βασίλισσα να την ενημερώσει για την άφθονη τροφή που βρήκε. Η βασίλισσα την αγκάλιασε και της έδωσε συγχαρητήρια.
Η Σούλα η Μελισσούλα  ήταν πολύ ευτυχισμένη. Το πρωινό της ήταν υπέροχο.
ΧΡΗΣΤΟΣ

ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΙΑΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ
        Καλημέρα σας. Είναι ξημερώματα και πρέπει να σηκωθώ.
-         Σήκω, κηφήνα, να αερίσεις την κυψέλη…
  Πρέπει να καθαρίσω την κοντή μου κοιλιά, τη μακριά προβοσκίδα μου και το δυνατό μου κεντρί.  Έχω να μεταφέρω νερό, νέκταρ και γύρη. Πρέπει να βοηθήσω στην επικονίαση των φυτών στην περιοχή μου και πρέπει να ετοιμάσω το βασιλικό πολτό για τη βασίλισσα μου. Τα παιδιά περιμένουν το μέλι μου, γεια σας τώρα, γιατί βιάζομαι.
ΕΥΓΕΝΙΟΣ


ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΙΑΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ
Το πρωί η κυρία μέλισσα σηκώνεται νωρίς ξέρωντας ότι έχει πολλές δουλειές να κάνει.
Αφού φάει το πρωινό της και καλημερίσει τους φίλους της, παίρνει το καλαθάκι της και ξεκινάει. Πρώτη της δουλειά, λοιπόν είναι να  μαζέψει τη γύρη απ’ τα λουλούδια. Στη συνέχεια θα μοιράσει απ’ το καλαθάκι γύρη και στα άλλα λουλούδια. Στο τέλος πηγαίνει στο σπίτι της κουρασμένη και σκέφτεται ότι και αύριο και μεθαύριο θα κάνει την ίδια δουλειά με μεγάλη ευχαρίστηση.
ΝΙΚΟΣ

 
ΤΡΙΑ ΦΡΟΥΤΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ
Μια μέρα ήταν ένα μήλο, ένα κεράσι και ένα ροδάκινο και συζητούσαν μεταξύ  τους.
Το κεράσι είπε:
«Ο δικός μου σπόρος είναι πιο ωραίος, γιατί είναι μικρό και στρογγυλός».
Πετάχτηκε και είπε το ροδάκινο:
«Ο δικός μου είναι ο καλύτερος, γιατί είναι μεγάλος και στρογγυλός.
«Μα τι λέτε τώρα», είπε το μήλο. « Οι δικοί μου σπόροι είναι ο καλύτεροι, γιατί είναι μικροί και έχω μέσα μου περισσότερους από ένα σπόρο
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ

Η ΚΥΡΑ ΓΥΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ
Μια μέρα η κυρά μέλισσα πήγε σε ένα λουλούδι για να πάρει λίγο νέκταρ για να κάνει μέλι. Μαζί της είχε και την κυρά γύρη, που της είχε πει να την πάει σε κάνα λουλούδι να κάνει το ταξίδι της. Μόλις έφτασε σε μια ωραία μαργαρίτα η μέλισσα πήρε το νέκταρ και άφησε την κυρά γύρη πάνω σε ένα  πέταλο. Από  ‘κει  πήγε στους στήμονες της μαργαρίτας  και μετά έκανε ένα μεγάλο ταξίδι και έφτασε στον ύπερο. Έτσι η μαργαρίτα έκανε νέους σπόρους και φύτρωσαν κι άλλες μαργαρίτες. Και ζήσανε αυτές καλά και εμείς καλύτερα.
ΚΩΣΤΑΣ ΝΤ.




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!






ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΥΛΤΣΊΔΟΥ