Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

ΤΕΣΤ 2ΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ (ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ)

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
(ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ )
ΟΝΟΜΑ: ..........................................................             ΗΜΕΡ. …………….
ΑΣΚΗΣΕΙΣ
1.  Ακούω και γράφω:
................................................................................................
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
2. Υπογραμμίζω τα κύρια ονόματα και τα γράφω σωστά:
·    Η βέροια, η λάρισα και η ξάνθη είναι πόλεις της ελλάδας.
·    Όταν χιονίζει πηγαίνουμε στο βέρμιο για χιονοπόλεμο.
·    Η ελένη αγαπάει το σκύλο της .
·    Ο αύγουστος είναι ο πιο ζεστός μήνας του καλοκαιριού.
...............................................................................................................................................................................................................................................
3. Υπογραμμίζω τα ρήματα και βάζω στη σωστή στήλη:
Στο σχολείο έρχομαι κάθε πρωί. Σηκώνομαι στις 7 η ώρα, πλένομαι και ετοιμάζομαι γρήγορα. Τρώω το πρωινό μου, φιλώ τον πατέρα και τη μητέρα, χαϊδεύω το σκύλο μου και κατεβαίνω κάτω. Εκεί περιμένω το σχολικό με το φίλο μου τον Κώστα.
ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ
ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ













4. Κλίνω τις προτάσεις σε όλα τα πρόσωπα:
Εγώ είμαι στο σχολείο και έχω μάθημα.
Εσύ ………………………………………………………….
Αυτός ………………………………………………………
Εμείς ……………………………………………………
Εσείς ……………………………………………………....
Αυτοί ………………………………………………………

 (εγώ)    Κοιτάζω τα καμένα δάση και θλίβομαι.
(εσύ) ................................................................................................................
(αυτός) ..........................................................................................................
(εμείς) .............................................................................................................
(εσείς) .............................................................................................................
(αυτοί) .............................................................................................................
5. Χωρίζω σε συλλαβές  τις λέξεις.
ΛΕΞΗ
ΣΥΛΛΑΒΕΣ
ΛΕΞΗ
ΣΥΛΛΑΒΕΣ
έφιππος

Φίλιππος

άβυσσος

έλλειμμα

Αττική

κόκκινος



6. Υπογραμμίζω τα επίθετα και τα γράφω στα τρία γένη στην ονομαστική του ενικού.
H τηλεόραση είναι έγχρωμη.
Το ποδήλατο μου είναι πιο γρήγορο από το δικό σου.
Οι γονείς μου είναι πολύ αυστηροί.
Ο παππούς είναι  αγαπητός από όλους.
Αγκαθωτοί θάμνοι και πουρνάρια έφραζαν το μικρό πέρασμα.
ΑΡΣΕΝΙΚΑ
ΘΗΛΥΚΑ
ΟΥΔΕΤΕΡΑ




















7. Συμπληρώνω –μαι  ή –με.
Εί......... μαθητής της  Γ΄ τάξης. Αγαπώ το σχολείο μου και χαίρο....... όταν βρίσκο.......... σ’ αυτό. Την ώρα του μαθήματος, όλα τα παιδιά προσέχου......  το δάσκαλό μας. Θέλου......να μάθου............ πολλά πράγματα. Στο διάλειμμα παίζου..... όλοι μαζί, χωρίς να μαλώνου........ Αισθάνο........ πολύ ευτυχισμένος όταν έχω παρέα. Όταν σχολά..... είμαστε  προσεχτικοί στο δρόμο. Δεν περνά..... με κόκκινο.

8. Υπογραμμίζω στις  προτάσεις  τα ουσιαστικά που είναι σε γενική πτώση.
Η τσάντα της Μαρίας είναι κόκκινη, ενώ του Νίκου γαλάζια.
Ο Κώστας δανείστηκε το ποδήλατο του Πέτρου και πήγε στο σπίτι της Μαρίας.
Μ’ αρέσει η κασετίνα της Νίκη και οι μαρκαδόροι του Γιώργου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: