Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ


ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ
Μου αρέσουν όλα τα ζώα, αλλά πιο πολύ τα σκυλάκια, γι’ αυτό έχω  και ένα μικρό σκυλάκι. Το λένε Αμού.
Είναι ένα άσπρο σκυλάκι με μαύρες βούλες. Είναι ένα μικρό σκυλάκι με μικρά ποδαράκια. Τα αυτιά του είναι πεσμένα. Τα μάτια του είναι μαύρα και έξυπνα. Η ουρίτσα του είναι μικρούλα και την κουνάει χαριτωμένα.
Του αρέσει πολύ να παίζει με μια μπάλα. Τρώει σκυλοτροφές με κρέας μοσχαριού. Του πήρα ένα κόκκινο λουράκι για να τον πηγαίνω βόλτα.
Το πρωί όταν φεύγω για το σχολείο αυτός κλαίει.
ΘΑΝΑΣΗΣ

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ
Μου αρέσουν πολύ τα ζώα. Το αγαπημένο μου ζώο είναι το σκυλί.
Έχει χρώμα άσπρο. Είναι μικρό. Τα μάτια του είναι γλυκά. Το στόμα του είναι μικρό, έχει μικρά δόντια και τα αυτιά του είναι απαλά.
Τρώει μαλακό ψωμί. Του αρέσει να με γλείφει και να παίζουμε κυνηγητό. Είναι ζωηρό σκυλάκι.
Μ’ αρέσει πιο πολύ, όταν όλα τα παιδιά κάνουμε έναν κύκλο γύρω του και δεν τον αφήνουμε να φύγει.
ΑΝΑΝΙΑΣ.

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ

Όλα τα ζώα είναι ωραία, αλλά το πιο αγαπημένο μου ζώο είναι ένα σκυλί που το λένε Μπούμπη.
Είναι μεγάλο και δυνατό. Έχει μεγάλα αυτιά, γαλάζια μάτια. Είναι χαριτωμένο.
Τρώει σκυλοτροφές. Πολλές φορές κοιμάται πάνω στον καναπέ. Είναι ζωηρός και λίγο άτακτος. Όταν του πετάω ένα ξύλο τρέχει και το πιάσει.
Αυτό που μου αρέσει πιο πολύ είναι όταν τρέχω και με ακολουθεί από πίσω.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ
Όλα τα ζώα είναι όμορφα και τα αγαπώ, γιατί κάθε ζώο έχει την ομορφιά του. Όμως το ζώο που μου αρέσει περισσότερο είναι ένα ψάρι.
Το ψάρι μου έχει χρώμα κόκκινο με κίτρινο. Είναι σχεδόν δυο εκατοστά.
Τρώει ψαροτροφή. Παίζει κάνοντας γύρους γύρω από το βάζο του. Κουμάται στον πάτο και του αρέσει να κινείται.  Είναι ζωηρός και άτακτος.
Πιο πολύ σε αυτό μου αρέσει το χρώμα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ
Τα ζώα είναι πολύ ωραία, αλλά εγώ αγαπάω πιο πολύ το σκυλάκι μου που το λένε Χιονούλη.
Η ράτσα του είναι κανίς. Το χρώμα του είναι άσπρο. Είναι μικρό. Η ηλικία του είναι δυο ετών. Τα μάτια του είναι μεγάλα και τα αυτιά του μικρά.
Του αρέσει πολύ να τρώει κόκαλα, κονσέρβες και σκυλοτροφές.
Του αρέσει να του πετώ ένα ξύλο και να το ξαναφέρνει και να τον ταΐζω στο στόμα.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ο ΤΖΙΜΗΣ Ο ΣΚΥΛΟΣ
Ξέρω πολλά ζώα. Όλα είναι όμορφα, αλλά το αγαπημένο μου ζώο είναι ο Τζίμης, ο σκύλος. Τον έχει η θεία μου η Μαρίκα στο χωριό.
Είναι λίγο μικρό. Το   τρίχωμά του είναι  άσπρο με μαύρο. Έχει μικρή μαύρη μουσούδα και μικρά ποδαράκια και άσπρη ουρά.
Όταν πηγαίνουμε στη θεία μας ο Τζίμη κάθεται στη σκάλα και μας περιμένει. Όταν καθόμαστε στο τραπέζι χώνεται στα πόδια μας. Με το Τζίμη καθόμαστε, του μιλάω και τον χαϊδεύω. Μας ακολουθεί όπου πάμε. Τρώει σκυλοτροφή και κοιμάται στο καλάθι. Τον φωνάζω και τρέχει κοντά μου. Του αρέσει να τον χαϊδεύω. Είναι πολύ ήσυχος.
Τον αγαπάω πολύ, γιατί είναι πολύ καλό σκυλί.
ΑΘΗΝΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια: