Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

Σε δυο μέρες ολόκληρη η Ελλάδα θα γιορτάσει την Κοίμηση της Θεοτόκου. Είναι η γιορτή της Παναγίας…  Πολλές φορές, όταν αντιμετωπίζουμε δυσκολίες και προβλήματα, στρεφόμαστε σ' Αυτήν για να ζητήσουμε βοήθεια...
Αλήθεια, δεν είναι μεγάλη παρηγοριά, αλλά και πηγή απίστευτης δύναμης, να ξέρουμε πως υπάρχει κάποιος που νοιάζεται για μας; Πως υπάρχει κάποιος πάντα κοντά   μας, για να συμπαρασταθεί στη δυσκολία μας, να στηρίξει την προσπάθεια μας. να απαλύνει τον πόνο μας; Για πολλούς, αυτό μπορεί να ακούγεται ιδανικό, αλλά άπιαστο όνειρο κάτι εξωπραγματικό.
Δεν είναι λίγες οι φορές, όμως, που είδα δίπλα μου θαυμαστά γεγονότα να συμβαίνουν. Νιώθω ιδιαίτερα ευτυχισμένος, θα τολμούσα να πω και τυχερός, που μπόρεσα να γνωρίσω, να ζήσω τέτοια γεγονότα. Σε δυο μέρες, στη γιορτή της Μητέρας του θεού και των Ανθρώπων, σκέπτομαι τι δώρο να Της ζητήσω. Για το δικά μας, καθημερινά και ανθρώπινα δεδομένα, βέβαια, ακούγεται παράλογο να γιορτάζει κάποιος κι εγώ να σκέφτομαι τι δώρο θέλω να μου κάνει Όμως, σ' αυτή την περίπτωση τα δεδομένα είναι διαφορετικά.
Τι δώρο, συνεπώς, θα τολμούσα να ζητήσω; Νομίζω πως το καλύτερο που έχω να κάνω, είναι να ζητήσω Εκείνη να επιλέξει το δώρο που θέλει να μου κάνει. Αυτό είναι!
Περιττό να σας πω ότι τώρα, αυτή τη στιγμή που γράφω, νιώθω μία περίεργη γαλήνη και μια γλυκιά σιγουριά πως όλα θα πάνε καλά. Επιτρέψτε μου, λοιπόν, να σας αποχαιρετήσω για σήμερα με αυτή τη σιγουριά. Όλα θα πάνε καλά.
Ευχαριστώ που μοιραστήκατε την «προσευχή» μου.
Χρόνια πολλά σε όλους!
ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: