ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
(ΤΕΛΟΣ 1ΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ)
ΟΝΟΜΑ.............................................................
ΗΜΕΡ. ……………………
1.
Ο Νίκος ρώτησε τα παιδιά της τάξης του: «Ποιο είναι το αγαπημένο τους άθλημα;» Στη
συνέχεια συγκέντρωσε τα στοιχεία, τα οργάνωσε και τα παρουσίασε σε πίνακα και
σε σημειόγραμμα.
άθλημα
|
πλήθος παιδιών
|
ποδόσφαιρο
|
|
βόλεϊ
|
4
|
μπάσκετ
|
|
άλλο
|
3
|
β) Ποιο άθλημα προτιμούν τα
περισσότερα παιδιά; ............................................
γ) Πόσα παιδιά ρώτησε ο
Νίκος; ..................................................
2.Να γράψετε τον αριθμό που θα προκύψει αν προσθέσω στον
αριθμό 8.099:
α) μια μονάδα:
..........................................
β) μια δεκάδα: .................................
γ) μια εκατοντάδα:
................................... δ)
μια χιλιάδα: .................................
ε) δυο χιλιάδες:
.......................................
στ) 1.500: .....................................
3. Συμπληρώνω τον πίνακα:
ΟΝΟΜΑΣΙΑ
|
ΑΡΙΘΜΟΣ
|
ΔΧ
|
ΜΧ
|
Ε
|
Δ
|
Μ
|
Δέκα χιλιάδες είκοσι
|
||||||
18.008
|
||||||
1
|
4
|
6
|
0
|
5
|
||
Δεκαέξι χιλιάδες τριακόσια
|
||||||
Δεκατέσσερις χιλιάδες έξι.
|
4. Συμπλήρωσε
την ακολουθία των αριθμών.
20.000
|
19.500
|
19.000
|
||||
12.100
|
12.200
|
12.300
|
5. Να βάλετε το κατάλληλο σύμβολο
ανισότητας (> ή <).
12.345 > 12.045 13.005 …… 13.050 19.909 …… 19.099
10.366
…… 10.636 10.999 …… 10.000 19.000 …… 1.999
14.5006. Φτάνω
στον αριθμό στόχο:
2 Χ ………….. 9.500 +
……….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου