Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΤΕΛΟΣ ΧΡΟΝΟΥ



Πάει Αυτό ήταν... Πέρασε ένας ακόμα χρόνος! Αλήθεια, το καταλάβατε πόσο γρήγο­ρα πέρασε ο καιρός; Εμένα μου μοιάζει σα να ήταν χθες η Πρωτοχρονιά του 2013.

Τέτοιες μέρες με πιάνει μια νοσταλγία για το χρόνο που έφυγε, θυμάμαι τι έκανα, πού πήγα, ποιους γνώρισα... Έρχονται στο μυαλό μου όλες οι ευχάριστες και οι δυσά­ρεστες στιγμές που έζησα φέτος. Πότε χαμογελάω και πότε δακρύζω. Ύστερα νιώθω την καρδιά μου να σφίγγεται και αμέσως μετά τη φαντασία μου να ταξιδεύει. Αναρωτιέμαι, άραγε πρόλαβα να κάνω κάτι σημαντικό, κάτι που θα έχω να θυμάμαι μετά την αλλαγή του χρόνου; Κάτι που θα με κάνει να νοσταλγώ τη χρονιά που φεύγει;
Την απάντηση τη βρίσκω στο στίχο ενός τραγουδιού του Ορφέα Περίδη: «Όλα είναι ίδια, αν δεν τ' αγαπάς». Πραγματικά, οτιδήποτε κι αν κάνουμε, αν δεν το αγαπάμε, περ­νάει από τη ζωή μας απαρατήρητο. Συνεπώς του χρόνου, τον επόμενο αιώνα, τη νέα χι­λιετία, θα έχουμε για συντροφιά μας όλα αυτά που αγαπήσαμε και κλείσαμε στην καρ­διά μας. Όλα αυτό που δίνουν νόημα στη ζωή μας και κάνουν τις μικρές στιγμές ανεπα­νάληπτες, την κάθε μέρα ξεχωριστή και τον κάθε χρόνο αξιόλογο και μοναδικό. Έφτασε, λοιπόν, το 2014! Μια ανάσα μας χωρίζει. Τι παράξενο που ακούγεται αυτό το νούμερο! θα πρέπει να συνηθίσουμε να το γράφουμε όπως συνηθίσαμε. Τι θα κάνουμε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς, πού θα πάμε, τι θα φορέσουμε, τι θα φάμε... Πώς θα είναι η νέα χρονιά, τι προβλήματα θα δημιουργηθούν, κ.ά. Χωρίς να το θέλουμε, υπάρχει κάτι που μας κρατά­ει σε αγωνία. Είναι τα πρωτόγνωρο συναισθήματα που νιώθουμε καθώς περιμένουμε τη νέα χρονιά. Έχουμε αγωνία για το τι  θα μας φέρει ο νέος χρόνος. Θα είναι καλύτερη η χρονιά που θα έρθει; .... 
Ας ευχηθούμε και ας ελπίζουμε ότι οι ευχές θα πραγματοποιηθούν.
 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ
 ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: