Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ(ΕΝΟΤΗΤΑ 6)



ΟΝΟΜΑ: ...................................................................... ΗΜΕΡ. ...................................
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Ακούω και γράφω:
....................................................................................................................
...................................................................................................................

.................................................................................................................
2. Γράφω πώς λέγονται:
Λεξικό με δυο τόμους : .............................................
Σπίτι με δυο,  με τέσσερις ορόφους:...........................................
Εκδρομή που διαρκεί τρεις μέρες:..................................................
Ζώο με τέσσερα πόδια: ..............................................................
Η άδεια 10 ημερών:...................................................................
3. Βάζω –αι ή –ε
Με ρώτησε πώς γράφετ..... αυτή η λέξη.
Ενώ εσείς διασκεδάζετ...., εκείνος εργάζετ..... σκληρά.
Γιατί δε γράφετ..... μια επιστολή στην μητέρα σας;
Ο κίνδυνος απομακρύνετ........
Πείτ..... μου τι ακριβώς θέλετ...
Απομακρύνετ..... τα παιδιά και τους ηλικιωμένους, γιατί το πλοία βυθίζετ......!
Αύριο βράδυ υπογράφετ...... το συμβόλαιό σας.
Ξέρετ...... πώς λέγετ...... αυτό που κάνατ......;
4. Συμπληρώνω το άρθρο που λείπει:
............ περασμένη εβδομάδα εγώ με .............. μητέρα μου πήγαμε μια εκδρομή. Ανεβήκαμε ............. δρόμο που πηγαίνει προς .......... Υμηττό. Είχαμε μαζί μας και .......... αδερφή μου  ........... Γεωργία και ......... ξάδερφή μου .......... Βάσω  και .......... φίλη μου ......... Νίκη. Πήραμε μαζί μας και ........... σκυλίτσα  μας ............... Λούση. Είδαμε ..........ήλιο να ανατέλλει.
5. Γράφω τα ρήματα σε όλους τους χρόνους:
ΧΡΟΝΟΙ
ΡΗΜΑΤΑ
ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ
ποτίζεις


ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ



ΑΟΡΙΣΤΟΣ



ΣΤΙΓΜ. ΜΕΛΛ.

Θα ρωτήσω

ΕΞΑΚ. ΜΕΛΛ.


Θα χαρίζει
6. Κλίνω το ρήμα ονειρεύομαι στον ενεστώτα, παρατατικό και εξακολουθητικό μέλλοντα:

ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ
ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ
ΕΞΑΚ. ΜΕΛΛ.
Εγώ δροσίζομαι

















Δεν υπάρχουν σχόλια: