Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ2


Συνέντευξη με μια αμυγδαλιά

-         Πού μεγάλωσες;
-         Κατάγομαι από τη Μικρά Ασία, αλλά μεγάλωσα στην Ελλάδα.
-         Πώς είναι ο κορμός σου και πώς ο καρπός σου;
-         Το σχήμα των καρπών μου είναι μακρόστενο. Ο καρπός μου είναι εξωτερικά σκληρός και ξυλώδες και εσωτερικά μαλακός. Οι καρποί μου χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: στους πικρούς και τους γλυκούς.
-         Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         Τα φύλλα μου είναι απλά, μακρόστενα και μακριά, ενώ στην άκρη είναι ελαφρά πριονωτά. Το χρώμα των φύλλων μου είναι σκούρο πράσινο.
-         Τι χρώμα έχουν τα λουλούδια σου;
-         Τα λουλούδια μου είναι άσπρα και ελαφρά ροζ.
-         Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις για τους ανθρώπους και για τα άλλα δέντρα;
-         Πιστεύω πως τα άλλα δέντρα με ζηλεύουν, γιατί την άνοιξη βγάζω πολύ όμορφα λουλούδια.
     Οι άνθρωποι μ’ αγαπάνε για τα όμορφα λουλούδια που βγάζω και για τους  
      πολύ θρεπτικούς καρπούς.
-         Έχεις ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-         Έχω ακούσει πολλές ιστορίες από τα πουλιά που κάθονται  στα κλαδιά μου, αλλά μια μου έμεινε αξέχαστη.
Είναι η ιστορία που μου διηγήθηκε ένα χελιδόνι που ταξίδεψε στην Αφρική. Εκεί συνάντησε φτωχούς και πεινασμένους ανθρώπους. Είδε σπίτια φτιαγμένα από ξύλα και λάσπη. Αυτή η ιστορία με έκανε να λυπηθώ.
-         Σας ευχαριστώ για τη συνέντευξη που μου δώσατε.
ΑΝΙΑ

Συνέντευξη με μια καρυδιά.


-         Γεια σας, κυρία Καρυδιά. Μπορώ να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις;
-         Ναι, βεβαίως, ότι θέλετε.
-         Πού μεγαλώσατε;
-         Ζω και μεγαλώνω στην αυλή της εκκλησίας του Σελίου.
-         Πώς είναι ο κορμός σας και ο καρπός σας;
-         Ο κορμός μου είναι χοντρός και ο καρπός μου είναι από έξω πράσινος και καφέ μέσα.
-         Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σας;
-         Τα φύλλα μου έχουν χρώμα πράσινο. Το φθινόπωρο όμως κιτρινίζουν.
-         Τι σκέφτεστε και τι νιώθετε για τους ανθρώπους και τα άλλα δέντρα;
-         Σκέφτομαι ότι κάνω καλά και δίνω τους καρπούς μου στους ανθρώπους και νιώθω πολύ ωραία που τους χαρίζω τη σκιά μου. Για τα άλλα δέντρα νιώθω ότι με ζηλεύουν επειδή έχω πολύ ωραία σκιά.
-         Θα σας κάνω μια τελευταία ερώτηση. Τι έκαναν τα πουλιά που κάθονταν στα κλαδιά σας;
-         Τα πουλιά μαρτύρησαν στους ανθρώπους, ότι κάτω από τις ρίζες μου υπήρχαν λίρες που τις είχαν κρύψει την εποχή του πολέμου.
ΝΙΚΟΣ

Συνέντευξη με μια ροδακινιά.

-         Καλησπέρα. Πού μεγαλώνεις;
-         Μεγαλώνω σε πεδινές και ημιορεινές περιοχές με ηπειρωτικό κλίμα.
-         Πώς είναι ο κορμός σας;
-         Ο κορμός μου είναι σκληρός και χοντρός και φτάνει σε ύψος τα 2,5 – 3 μέτρα.
-         Πώς είναι ο καρπός σας;
-         Ο καρπός μου είναι στρογγυλός. Περιβάλλεται με χνούδι και το χρώμα του είναι κόκκινο ή κοκκινοκίτρινο ανάλογα με την ποικιλία.
-         Πώς είναι η σάρκα του;
-         Είναι κίτρινη  με γεύση γλυκιά ή  γλυκόξινη ανάλογα με τη ποικιλία και στο εσωτερικό έχει ένα σκληρό κουκούτσι.
-         Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         Είμαι φυλλοβόλο δέντρο. Τα φύλλα μου είναι πράσινα και τα άνθη μου ροζ.
-         Ευχαριστώ. Πέρασε η ώρα. Πρέπει να φύγω. Θα τα πούμε μετά.
-         Εντάξει.
ΚΩΣΤΑΣ ΝΤ.

Συνέντευξη με μια ροδακινιά.

-         Κυρία Ροδακινιά που μεγάλωσες;    
-         Μεγάλωσα μέσα στα χωράφια και με πρόσεχαν οι αγρότες.  Με ράντιζαν και μάζευαν τα ροδάκινά μου.
-         Πώς είναι ο κορμός σου και πώς ο καρπός σου;
-         Ο κορμός μου είναι μεγάλος και όμορφος. Ο καρπός μου είναι στρογγυλός και πορτοκαλί.
-         Τα  φύλλα σου τι χρώμα έχουν;
-         Τα φύλλα μου είναι πράσινα και λίγο μεγάλα.
-         Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις για τους ανθρώπους και τα άλλα δέντρα;
-         Οι άνθρωποι διασκεδάζουν και πάντα περνάνε καλά, ενώ εμείς τα δέντρα περνάμε τόσο ωραία όπως περνάν οι άνθρωποι;
-         Έχεις ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-         Έχω ακούσει. Μερικά  περιστέρια που είναι σε ένα στάβλο λίγο πιο δίπλα και κάθονται πάνω στα  κλαδιά μου και λένε διάφορες ιστορίες.
-         Ευχαριστούμε, κυρία Ροδακινιά, για τη συνέντευξη που μας δώσατε. Σας ευχαριστούμε.
ΑΡΓΥΡΩ

Συνέντευξη με μια ροδακινιά.

-         Κυρία Ροδακινιά που μεγάλωσες;    
-         Μεγάλωσα σε ένα μεγάλο χωράφι στο χωριό Διαβατό.
-         Πώς είναι ο κορμός σου και πώς ο καρπός σου;
-         Ο κορμός μου είναι καφέ και χοντρός και έχω πολλά κλαδιά. Ο καρπός μου ξεκινάει από άνθος λουλουδιού, μετά γίνεται καρπός, το γνωστό ροδάκινο..
-         Τα  φύλλα σου τι χρώμα έχουν;
-         Το χρώμα των  φύλλων μου είναι πράσινο.
-         Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις για τους ανθρώπους και τα άλλα δέντρα;
-         Νιώθω αγάπη και χαρά για τα δέντρα και ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους.
-         Έχετε ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-         Ναι. Έχω ακούσει διάφορες, ωραίες ιστορίες.
ΜΑΡΙΑ Τ.

Συνέντευξη με μια καρυδιά.

Ένα μεσημέρι, που ήμουν στο σπίτι της γιαγιά μου, κοιτούσα από το παράθυρο την καρυδιά, που είναι στην αυλή του διπλανού σπιτιού. Σκέφτηκα να πάω κοντά στην καρυδιά και να την κάνω κάποιες ερωτήσεις. Έτσι λοιπόν πήγα και τη  ρώτησα:
-         Καλημέρα καρυδιά. Που μεγάλωσες;
-         Σ’ αυτή εδώ την αυλή.
-         Πώς είναι ο κορμός και πώς ο καρπός σου;
-         Ο κορμός μου είναι καφέ, ψηλός και χοντρός. Ο καρπός μου στην αρχή είναι ένα στρογγυλό πράσινο που από  μέσα έχει  ένα σκληρό τσόφλι. Για να με φας θα πρέπει να σπάσεις το τσόφλι μου.
-         Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         Την άνοιξη είναι πράσινα ενώ το φθινόπωρο καφέ.
-         Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις για τους ανθρώπους και τα άλλα δέντρα;
-         Από εσένα και από τους γείτονες είμαι ευχαριστημένη, γιατί είστε συνέχεια κοντά μου και με φροντίζετε. Όσο για τα άλλα δέντρα στεναχωριέμαι γιατί τα καταστρέφουν.
-         Πέρασε η ώρα, όμορφή μου καρυδιά. Με φωνάζει η γιαγιά μου.
-         Εντάξει. Θα σας περιμένω το απόγευμα για να μου κάνετε παρέα.
ΘΑΛΕΙΑ


Συνέντευξη με μια μηλιά.

 Θα ήθελα να σας πω μια ιστορία με ένα δέντρο, μια μηλιά.
Μια φορά, που πήγα στο δάσος είχα δει μια μηλιά. Ήταν λίγο χαρούμενη και σκέφτηκα να της μιλήσω.
-         Γεια σου, μηλιά.
-         Γεια σου, παιδάκι.
-         Ήθελα να σου κάνω μερικές ερωτήσεις. Που μεγάλωσες;
-         Εγώ μεγάλωσα σ’ αυτό το δάσος.
-         Πώς είναι ο κορμός και πώς ο καρπός σου;
-         Ο κορμός μου είναι λίγο λεπτός και πολύ χρήσιμος. Ο καρπός μου  είναι πολύ καλός.
-         Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σου;
-         Τα φύλλα μου είναι λίγο μεγάλα και πράσινα την άνοιξη.
-         Τι σκέφτεσαι και τι νιώθεις για τους ανθρώπους και τα άλλα δέντρα;
-         Νιώθω μια χαρά για τους ανθρώπους, αλλά νομίζω ότι τα άλλα δέντρα είναι πιο ευτυχισμένα από εμένα.
-         Καημένη, μηλιά, θα το ξεπεράσεις. Και τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν έχεις ακούσει κάποια ιστορία από τα πουλιά που κάθονται στα κλαδιά σου;
-         Όχι, αλλά έχω ακούσει ότι ένα μικρό πουλάκι έπεσε από τη φωλιά του και έσπασε το φτερό του. Ευτυχώς όμως το βρήκε ένας άνθρωπος και το έκανε καλά.
-         Ωραία, όμως τώρα πρέπει να στήσω τη σκηνή, αντίο.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: