Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ
Μη με παραχαϊδεύεις. Ξέρω πολύ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνεις πάντα ό,τι σου ζητώ. Σε δοκιμάζω μονάχα για να δω.
Μη διστάζεις να, είσαι σταθερή μαζί μου. Το προτιμώ. Με κάνεις να νοιώθω περισ­σότερο σιγουριά.     
              
Μη με κάνεις να νοιώθω μικρότερος από ό,τι είμαι. Αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά το «σπουδαίο».
Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο αν μπορείς. θα προσέξω πε­ρισσότερο αυτά πού θα μου πεις, αν μου μι­λήσεις ήρεμα μια στιγμή πού θα είμαστε οι δυο μας.
Μη μου δημιουργείς το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα. Μπερδεύον­ται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες πού έχω μά­θει ν’ αναγνωρίζω.    
Μην αναστατώνεσαι τόσο, όταν σου λέω «δεν σε χωνεύω». Δεν απευθύνομαι σε σέ­να αλλά στη δύναμη πού έχεις να μου ενα­ντιώνεσαι.
Μη με προστατεύεις πάντα από τις συ­νέπειες. Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.  
Μη δίνεις μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα - ίσα για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα.                                                        
Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις. Γιατί τότε θα χρειασθεί να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.
Μη μου δίνεις επιπόλαιες υποσχέσεις. Νοιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς.
Μην υπερτιμάς την τιμιότητα μου. Συχνά οι απειλές σου με σπρώχνουν στην ψευτιά.
Μην πέφτεις σε αντιφάσεις. Με μπερδεύεις έτσι αφάνταστα και με κάνεις να χάνω την πίστη μου σ’ εσένα.
Μη με αγνοείς, όταν σου κάνω ερωτή­σεις. Αν κάνεις κάτι τέτοιο, θ' ανακαλύ­ψεις πώς θ' αρχίσω να παίρνω τις πληροφο­ρίες μου από άλλες πηγές.
Μην προσπαθείς να με κάνεις να πιστέψω πως είσαι τέλεια ή αλάνθαστη. Είναι σοκ για μένα, όταν ανακαλύπτω πώς δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Μη διανοηθείς ποτέ πως θα πέσει η υπόληψη σου, αν μου ζητήσεις συγγνώμη. Μια τίμια αναγνώριση ενός λάθους σου μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απέναντι σου.
Μη ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θα πρέπει να σου είναι δύσκολο να κρατήσεις το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπάθησε, σε παρα­καλώ.
Μην ξεχνάς πώς δεν θα μπορέσω ν' αναπτυχθώ χωρίς πολλή κατανόηση και αγάπη. Αυτό όμως δεν χρειάζεται να στο πω, έτσι δεν είναι;
ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΝΤΡΑΪΚΩΡΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: