Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Με λένε ιππόκαμπο

...ή αλογάκι της θάλασσας, είμαι κακός κολυμβητής και, συνήθως, ζω κατά μήκος των ακτών, ανάμεσα σε φύκια και άλλα υδρόβιο φυτά, στα οποία στερεώνομαι με την πολύ κομψή ουρά μου. Κολυμπάω σε όρθια στάση, γιατί είμαι
 κομμάτι περήφανος, και τρέφομαι με μικρούς ζωντανούς οργανισμούς. Αυτό, όμως, που με ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους φίλους μου του ζωικού βασιλείου είναι ότι εγώ και όχι η σύντροφος μου φέρω στο σώμα μου γονιμοποιημένα αβγά. Και για να μην έχετε απορία, θα σας εξηγήσω
πώς γίνεται αυτό. Το θηλυκό, δηλαδή η σύντροφος μου, αφήνει τα αβγά σε μια μεγάλη σακούλα κάτω από την ουρά μου, τα οποία παραμένουν εκεί μέχρι να εκκολαφθούν. Τότε, εγώ συσπώ το σώμα μου και αποβάλλω τα μικρά μου μέσω του μοναδικού στομίου που διαθέτει η μεγάλη σακούλα για την οποία σας μίλησα πιο πάνω. Τώρα, όμως, λέω  να αποσυρθώ στο διπλανό βραχάκι, γιατί ζαλίζομαι.

ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: