ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΟΝΟΜΑ: ……………………………………. ΗΜΕΡ.
………………
1. Μαθαίνω να κλίνω τα
οριστικό άρθρο: (ορθογραφία)
ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
|
|||
ΠΤΩΣΕΙΣ
|
ΑΡΣΕΝΙΚΑ
|
ΘΗΛΥΚΑ
|
ΟΥΔΕΤΕΡΑ
|
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ
|
ο
|
η
|
το
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
του
|
της
|
του
|
ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ
|
τον
|
τη(ν)
|
το
|
ΚΛΗΤΙΚΗ
|
|||
ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
|
|||
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ
|
οι
|
οι
|
τα
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
των
|
των
|
των
|
ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ
|
τους
|
τις
|
τα
|
ΚΛΗΤΙΚΗ
|
2. Υπογραμμίζω τα ουσιαστικά
και κυκλώνω τα ρήματα στις παρακάτω προτάσεις. Τα γράφω στη στήλη που πρέπει.
Ο Γιώργος παίζει ένα παιχνίδι.
Η Ελένη γράφει τις εργασίες. Η βροχή έβρεξε τη Νεφέλη. Οι μαθητές γράφουν στον πίνακα.
Αρσενικά
|
Θηλυκά
|
Ουδέτερα
|
Ρήματα
|
3. Συμπληρώνω τις ερωτήσεις
με μια από τις ερωτηματικές λέξεις που μάθαμε.
........................ θα
έρθει σπίτι μου;
................... ευρώ
έκανε το βιβλίο;
.................. ώρα έχουμε γυμναστική;
.................... πήγες
διακοπές το καλοκαίρι;
4. Συμπληρώνουμε τις
προτάσεις:
Τα ουσιαστικά που απαντούν
στις ερωτήσεις (ποιος; ποια; ποιο; ποιοι; ποιες; ποια;) βρίσκονται σε πτώση
.......................................... Είναι το
..................................... της πρότασης.
5. Σχηματίζω προτάσεις με τις
λέξεις και στη συνέχεια να κυκλώσεις τα
ουσιαστικά των προτάσεων:
(γάτα
– κυνηγάει) ..............................................................................
(μαμά
- μαγειρεύει) ..............................................................................
(τρέχει
- παιδί)
.................................................................................
(ήλιος
– λάμπει.)
..................................................................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου